Tràmits relatius als habitatges amb/de protecció oficial
Són els tràmits específics requerits pels habitatges de/amb protecció oficial, als efectes de comprovació del compliment dels requisits i condicions dels adjudicataris, així com l’ús i destinació.
Alguns tràmits relatius als habitatges que han estat qualificats de/amb protecció oficial són:
- Autorització de lloguer d’un habitatge protegit o amb ajuts a l’adquisició
- Autorització de venda d’habitatges de promoció pública o de promoció privada, o lliure, amb ajuts a l’adquisició
- Desqualificació voluntària d’habitatges amb protecció oficial
- Qualificació d’habitatges amb protecció oficial
- Sol·licitud de visats per la venda d’habitatges amb protecció oficial
Com es tramita
Són competència de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya.
La sol·licitud serà segons model oficial, i haurà d’anar acompanyada de la documentació complementària corresponent. Podreu presentar la vostra sol·licitud a través de l’Oficina d’Habitatge de Granollers si l’habitatge està al municipi de Granollers.
L’Agència de l’Habitatge de Catalunya, com a òrgan competent finalitzarà el tràmit mitjançant resolució corresponent a la vostra sol·licitud.